مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 10:302023-07-30پزشكي

بازدید مدیرکل خیریه های سلامت وزارت بهداشت از پروژه های خیرساز سنندج


مدیرکل خیریه های سلامت وزارت بهداشت از پروژه های خیرساز شامل همراه سرای بیمارستان کوثر و بخش های دیالیز بیمارستان توحید و پیوند مغز استخوان بیمارستان بعثت سنندج بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، جواد حیدری پور صبح امروز در جریان بازدید از پروژه های سلامت محور خیرساز، اهمیت اینگونه اقدامات توسط مردم انساندوست را در توسعه و ترویج فرهنگ وقف و خیرات در حوزه سلامت عنوان کرد.

پروژه همراه سرای خیرساز بیمارستان کوثر با زیر بنای 840 مترمربع و در دو طبقه شامل 20 اتاق مبله برای اسکان همراه با تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز مانند آشپزخانه ، لابی، اطاق های مجهز به وسایل کامل و سرایداری مستقل با هزینه 9,5 میلیارد تومان و به همت دکتر سیده ادیبه حسینی نسب احداث و به بهره برداری رسیده است.

همچنین پروژه خیرساز بخش دیالیز بیمارستان توحید سنندج با زیر بنای 800 مترمربع با همت خواهران خیر، مهری و مهین معزی با هزینه 3 میلیارد تومان شروع شد و با مشارکت شهناز کمانگر خیر کردستانی مقیم خارج از کشور با هزینه 10 میلیارد و 500 میلیون تومان تکمیل و درآستانه افتتاح قرار دارد و دارای 32 تخت است.

مرکز پیوند مغز استخوان خیرساز بیمارستان بعثت سنندج نیز با زیربنای 600 مترمربع و با صرف هزینه 6 میلیارد و 500 میلیون تومان راه اندازی شده است و به بیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مدیرکل خیریه های سلامت وزارت بهداشت از پروژه های خیرساز سنندج

بازدید مدیرکل خیریه های سلامت وزارت بهداشت از پروژه های خیرساز سنندج