مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 23:012023-07-31سياسي

مهم ترین چالش های نیروی انتظامی از زبان سردار رضایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور  پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان در دفتر امام جمعه رشت نیز در این دیدار با تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم با اشاره به توطئه های دشمن برای ایجاد ناامنی ایام محرم اظهار کرد: به لطف پروردگار و با اشرافیت کامل و دقیق پلیس، تمامی فتنه ها و توطئه ها توسط متولیان نظم و امنیت در نطفه خنثی شد.

وی در ادامه با اشاره به پایین آمدن میزان جرایم در ایام محرم به خصوص در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، گفت: مجموعه انتظامی روزانه در سطح کشور بیش از 107 هزار مأموریت انجام می دهد که تمامی دستاوردهای آن به واسطه تلاش بی وقفه کارکنان خدوم آن به ارمغان آمده است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور به شهادت بیش از 10 نفر از کارکنان پلیس در روزهای اخیر نیز اشاره کرد و افزود: هر کدام از شهدا در سطح کشور، سرمایه ای عظیم برای مجموعه انتظامی هستند.

این مقام ارشد انتظامی مردم گیلان را فهیم، با فرهنگ و ولایت مدار برشمرد و تصریح کرد: مردم عزیز گیلان دغدغه هایی در زمینه برخورد با ناهنجاری های اجتماعی دارند که این مسئله باید به عنوان یکی از درخواست های جدی آحاد جامعه همواره در دستور کار پلیس استان قرار داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین چالش های نیروی انتظامی از زبان سردار رضایی

مهم ترین چالش های نیروی انتظامی از زبان سردار رضایی