مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 13:502023-07-30اقتصادي

قیمت های جدید نان در خراسان جنوبی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی اظهار کرد: دولت به ازای هر نانی که مردم خریداری می کنند 40 درصد را به حساب واحد نانوایی واریز می کند تا هزینه ها جبران شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی اظهار کرد: دولت به ازای هر نانی که مردم خریداری می کنند 40 درصد را به حساب واحد نانوایی واریز می کند تا هزینه ها جبران شود.

جواد اشرفی، امروز یکشنبه 8 مرداد به رسانه های گروهی گفت: آخرین باری که تغییر قیمت نان را در نانوایی نوع یک داشته ایم خرداد 1400 بوده است و در نوع دوم هم آخرین تغییر اسفند سال 99 انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به افزایش و همسان سازی قیمت نان در خراسان جنوبی، افزود: به نانوایی های نوع یک یارانه تعلق می گیرد و نانوایی نوع دو نیز نیمه یارانه و نانوایی نوع شش هم آزادپز و آردشان را با قیمت تمام شده از کارخانه های آرد تامین می کنند که این نوع در استان محدود هم هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه در نوع یک که دولت برای آن ها یارانه پرداخت می کند، خبازی ها قیمت نان خود را هیچ تغییری نداده اند و در نوع دوم نیز تغییر کوچکی دارد، ادامه داد: در نانوایی نوع یک، یک کیسه آرد بیش از 30 هزار تومان شده و در نوع دوم که نیمه یارانه ای است کیسه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت های جدید نان در خراسان جنوبی

قیمت های جدید نان در خراسان جنوبی