مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 11:362023-08-21سياسي

آزادی 51 زندانی در پویش «هر هیئت، آزادی یک زندانی»


مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اصفهان گفت: محرم امسال خیرین نوع دوست اصفهانی با کمک های نقدی خود زمینه آزادی 51 بدهکار مالی و محکوم به پرداخت دیات غیرعمد را فراهم کردند.

- ایسنا/اصفهان مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اصفهان گفت: محرم امسال خیرین نوع دوست اصفهانی با کمک های نقدی خود زمینه آزادی 51 بدهکار مالی و محکوم به پرداخت دیات غیرعمد را فراهم کردند.

اسدالله گرجی زاده، در گفت وگو با ایسنا، درباره زندانیان آزاد شده در ماه محرم سال جاری، اظهارکرد: به برکت نام سیدالشهدا با برپایی پویش مردمی هر هیئت، آزادی یک زندانی غیرعمد افزون بر تکایا و حسینیه ها بسیاری از دوستداران امام حسین(ع) به طور مجزا نیز به این دعوت پیوستند و با بذل کمک های نقدی خود یا اهدا بخشی از نذورات حسینی یا هزینه مربوط به اطعام و احسان ایام عزای حسینی زمینه آزادی 3 نفر بدهکار مالی زن و نفذ 44 زندانی مرد بدهکار را در موضوعات غیرعمد را با رقم بدهی بالغ بر بر 69 میلیارد تومان فراهم کردند.

وی با تقدیر از همیاری شکات خصوصی در تسهیل زمینه آزادی این مددجویان نیازمند، افزود: اولیای دم و طلبکاران به حرمت محرم الحرام باگذشت رقمی معادل 24 میلیارد و 981 میلیون تومان بیش ترین نقش را در مختومه شدن پرونده ها ایفا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 51 زندانی در پویش «هر هیئت، آزادی یک زندانی»

آزادی 51 زندانی در پویش «هر هیئت، آزادی یک زندانی»