مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 12:552023-07-29سياسي

مشارکت استان فارس در اجرای 85 پروژه عتبات عالیات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، اسکندر قاسمی، رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس گفت: با توجه به محدود بودن فضای زیارت بارگاه امام علی (ع) در نجف اشرف، - رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس گفت: این استان تاکنون در اجرای 85 پروژه در عتبات عالیات مشارکت داشته و مردم استان در این کار بزرگ نقش مهم و اساسی داشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، اسکندر قاسمی، رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس گفت: با توجه به محدود بودن فضای زیارت بارگاه امام علی (ع) در نجف اشرف، کاری که ستاد بازسازی عتبات عالیات به محوریت مردم انجام داد ساخت صحن شبستان حضرت زهرا (س) به وسعت 220 هزار متر مربع در چهار طبقه با هنر اسلامی - ایرانی بود.

قاسمی ادامه داد: این پروژه اکنون 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و این صحن می تواند در مناسبت های مختلف مورد استفاده 100 هزار نفر قرار گیرد.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس بیان کرد: در کربلای معلی نیز گنجایش حرم مطهر امام حسین (ع) جوابگوی جمعیت نیست لذا با توجه به الزاماتی که وجود دارد و روز به روز هم جمعیت زائران بیشتر می شود ساخت صحن حضرت زینب کبری (س) در حال انجام است و کار نیز به سرعت پیش می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت استان فارس در اجرای 85 پروژه عتبات عالیات

مشارکت استان فارس در اجرای 85 پروژه عتبات عالیات