مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 16:352023-07-25سياسي

ایران جزء 10 کشور مخاطره آمیز جهان است


آموزش آحاد مردم در بستر آموزش و پرورش و توانمند کردن مدیران از نظر مدیریت بحران، دو مولفه بسیار مهم است که در پایتخت باید برای مقابله با بحران مدنظر قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ در همایش تخصصی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل سپاه تهران بزرگ که امروز سه شنبه (3 مرداد 1402) در سالن 5 آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، گفت: این همایش تخصصی، بر مدیریت بحران در پایتخت تمرکز دارد چرا که در تهران با توجه به وسعت و جمعیت میلیونی، با بحران های متعددی روبرو هستیم و باید به دستگاه های مختلف در مدیریت بحران هایی که در پایتخت وجود دارد، کمک کرد تا در این شرایط بتوانیم بحران را مدیریت کنیم.

وی افزود: ما علاوه بر بحران های طبیعی در تهران، با بحران های امنیتی هم مواجه هستیم و باید تهدیدات ترکیبی در این زمینه را هم مد نظر قرار دهیم؛ در پایتخت نمی توان چالش های اجتماعی، بحران های فرهنگی و اقتصادی را هم نادیده گرفت و این موارد، می تواند مواضع کل کشور و حتی بین المللی را تحت الشعاع خود قرار دهد.

مؤلفه جمعیتی، سکونت گاهی و حمل و نقل، یک پیچیدگی خاصی را در تهران به وجود آورده است که این شرایط باید در مواقع بحرانی به بهترین شکل مدیریت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران جزء 10 کشور مخاطره آمیز جهان است

ایران جزء 10 کشور مخاطره آمیز جهان است