مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 20:352023-08-12اقتصادي

تکمیل جاده پرتردد کرمان - دیهوک، معطل 1500 میلیارد تومان بودجه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، مسلم موسی زاده در حاشیه بازدید از پروژه های در دست احداث استان کرمان افزود: - معاون اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: تکمیل جاده راهبردی کرمان - راور به سمت دیهوک به 15 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، مسلم موسی زاده در حاشیه بازدید از پروژه های در دست احداث استان کرمان افزود: طول کل جاده راور- دیهوک 188 کیلومتر بوده که عملیات اجرایی ساخت آن در هفت قطعه تعریف شده و در مجموع به طول 72 کیلومتر از آن به بهره برداری رسیده است.

او عنوان کرد: قطعه های یک،2، سه و چهار به طول 53 کیلومتر در حال احداث و قطعه 6 به طول 33 کیلومتر نیمه تمام خاتمه یافته که هنوز عملیات اجرایی قطعه هفتم به طول 30 کیلومتر آغاز نشده است.

معاون ساخت توسعه و راه های اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان اظهار داشت: جاده کرمان راور- دیهوک از مهمترین راه های مواصلاتی استان کرمان و بخشی از کریدور ترانزیتی شمال شرق به جنوب کشور است که سالانه بخش قابل توجهی از ترانزیت کالا از آن انجام می گیرد، ضمن آنکه تردد زائران حرم رضوی از کرمان و استان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل جاده پرتردد کرمان - دیهوک، معطل 1500 میلیارد تومان بودجه

تکمیل جاده پرتردد کرمان - دیهوک، معطل 1500 میلیارد تومان بودجه