مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 11:202023-08-20اقتصادي

ضرورت برطرف کردن موانع تولیدکنندگان در صنعتی ترین شهر مازندران


نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملیات فیبرنوری با اعتبار 220 میلیارد تومانی در بخش لاریجان، گفت: 50 درصد صنعت مازندران در آمل مستقر است و مسؤولان باید نگاه ویژه به صنعتی ترین شهر استان داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، رضا حاجی پور صبح امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان، با اشاره به اینکه کشورمان روزهای بسیار سختی را تجربه می کند و اجانب استکباری سنگین ترین تحریم اقتصادی و فشارهای ظالمانه را برم مردم روا داشتند، اظهار کرد: با دشواری های اقتصادی و تحریم هم اکنون کشورمان بر روی ریل پیشرفت و ترقی گام بر می دارد و در همه حوزه ها سرآمد است.

وی با اعلام اینکه آمل شهرستان صنعتی و کشاورزی است و حدود 50 درصد صنعت مازندران در این شهرستان مستقر است، افزود: از دولتمردان، وزیر صمت و دیگر مسؤولان انتظار داریم توجه ویژه به این شهرستان داشته باشند زیرا بزرگترین شهرک صنعتی مازندران در این شهرستان مستقر بوده و در حوزه تولید، صنعت، صادرات، اشتغال و رفع بیکاری حرف های فراوان برای گفتن دارد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه آمل تنها شهرستان در شمال ایران بوده که دارای اقتصاد کشاورزی و صنعتی است، تصریح کرد: هم اکنون در حوزه خدمات رسانی، برق و مالیات به صنعتگران دچار مشکل هستیم و این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت برطرف کردن موانع تولیدکنندگان در صنعتی ترین شهر مازندران

ضرورت برطرف کردن موانع تولیدکنندگان در صنعتی ترین شهر مازندران