مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 13:552023-08-12سياسي

ساخت 50 واحد مسکونی محرومین به همت گروه های جهادی


گروه های جهادی اراک در سال جاری ساخت 50 واحد مسکونی محرومین و بازسازی و تعمیر 300 واحد در مناطق حاشیه را در دستور کار دارند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، محمد مهجوری ظهر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس به مناسبت روز خبرنگار  و تجلیل از خبرنگاران اظهار کرد: در راستای خدمت بی منت به مردم که از رویکردهای مهم سپاه و بسیج است بیش از 360 گروه جهادی در عرصه های مختلف و به شکل تخصص محور سازماندهی شده و در 12 عرصه خدمات جهادی ارائه می دهند.

وی تصریح کرد: این نیروها با هدف خدمت و امیدآفرینی در مناطق محروم و حاشیه نشین در سال جاری ساخت 50 واحد مسکونی محرومین و بازسازی و تعمیر 300 واحد در مناطق حاشیه را در دستور کار دارند که بخشی از این واحدها انجام شده و بخشی در دست اقدام است.

فرمانده سپاه اراک با اشاره به طرح هجرت دانش آموزی نیز گفت: در قالب این طرح با به کارگیری دانش آموزی بسیجی در عرصه های چون تعمیر میز و نیمکت، نقاشی دیوار، زیباسازی مدرسه فرصتی برای دانش آموزان در راستای کسب مهارت   فراهم می شود.

  مهجوری استفاده از نیرو و ظرفیت جوانان برای سازندگی کشور در اوقات فراغت، شناسایی، هدایت و به کارگیری قابلیت ها، توانمندی ها و ظرفیت های دانش آموزان، افزایش دلبستگی دانش آموزان به فضاهای آموزشی، ارتقای توان تخصصی و تجربه دانش آموزان، آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 50 واحد مسکونی محرومین به همت گروه های جهادی

ساخت 50 واحد مسکونی محرومین به همت گروه های جهادی