مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 14:402023-08-06سياسي

ترک فعل مدیران با اخطار و تشکیل پرونده پیگیری می شود


معاون توسعه حل اختلاف استان همدان با بیان اینکه در صورت ترک فعل مدیران قدم اول اخطار است و چنانچه موضوع رفع نشد مرحله بعد تشکیل پرونده قضایی است گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید هادی مصطفوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سند تحول قضایی یکی از اسناد مهم است که  در این راستا اقدامات مهمی در استان رقم خورده است اظهار کرد: کنترل ورودی پرونده های قضایی و کاهش زمان نگه داشت پرونده ها در شورای حل اختلاف از موضوعات اولویت دار استان است و در این زمینه نیز موفقیت های چشمگیری داشتیم.

وی با اشاره به اینکه پرونده های ورودی به دادگستری همدان به روز در حال رسیدگی است افزود: ابتکارات و راه اندازی کمیته های مصلحین و معتذرین در دستگاه قضا سبب شد همدان از رتبه اول جرائم لسانی کناز زده شود به نحوی که شاهد هستیم آمار این جرائم کاهش چشمگیر داشته باشد.

معاون توسعه حل اختلاف استان همدان یادآور شد: فعالیت کمیته معتذرین در تیرماه امسال، منجر به 4 هزار و 611 مورد عذرخواهی شده به این معنا که کمیته های مصلحین و معتذرین باعث ختم به خیر شدن پرونده ها می شود.

وی با تاکید بر اینکه با حمایت خبرنگاران در کمیته های معتذرین و مصلحین کمک شایانی به دستگاه قضاست ادامه داد: اولویت بندی ما مسائل فرهنگی است به نحوی که در این حوزه برنامه ریزی انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترک فعل مدیران با اخطار و تشکیل پرونده پیگیری می شود

ترک فعل مدیران با اخطار و تشکیل پرونده پیگیری می شود