مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 11:102023-07-24سياسي

برگزاری دادگاه حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران


جلسه دادگاه رسیدگی به شکایت حقوقی از ارتش امریکا بابت حمله تروریستی جنگنده های نیروهای سنتکام به هواپیمای مسافربری ماهان در سال 1399 که منجر به شهادت یک مسافر و زخمی شدن تعداد دیگری شد، - جلسه دادگاه رسیدگی به شکایت حقوقی از ارتش امریکا بابت حمله تروریستی جنگنده های نیروهای سنتکام به هواپیمای مسافربری ماهان در سال 1399 که منجر به شهادت یک مسافر و زخمی شدن تعداد دیگری شد، روز یکشنبه 1 مرداد 1402 در شعبه 55 مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: در ساعات پایانی روز پنجشنبه دوم مرداد 1399 پرواز شماره 1152 مسافربری شرکت هواپیمایی ماهان‏، با 149 مسافر و 15 خدمه از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) عازم شهر بیروت در لبنان شد.

در گذر این هواپیما از مسیر هوایی تعریف شده در آسمان سوریه، طی یک اقدام تروریستی‏، دو فروند جنگنده F15 متعلق به سازمان سنتکام ارتش امریکا، به قصد انهدام به هواپیمای مسافری فوق نزدیک و در صدد تکرار فاجعه انسانی فراز خلیج فارس در سال 67 بودند.

با تسلط خلبان پرواز و کاهش فوری ارتفاع به منظور جلوگیری از اقدام تروریستی جنگنده های مهاجم، ‏این حمله تروریستی ناکام می ماند، اما در پی تعرض جنگنده های تروریستی آمریکا‏، یک مسافر هواپیما شهید و 15 نفر از مسافرین دیگر و خدمه به ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دادگاه حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران

برگزاری دادگاه حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران