مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 18:552023-08-07سياسي

بازدید اعضای کمیسیون امور داخلی کشور از دستاوردهای سازمان انرژی اتمی


سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس با اشاره به بازدید اعضای این کمیسیون از دستاوردهای سازمان انرژی اتمی، تاکید کرد: قانون اقدام راهبردی مجلس برای پیشرفت تولیدات انرژی هسته ای موثر بوده و سازمان انرژی اتمی توانسته با استفاده از این قانون .

- سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس با اشاره به بازدید اعضای این کمیسیون از دستاوردهای سازمان انرژی اتمی، تاکید کرد: قانون اقدام راهبردی مجلس برای پیشرفت تولیدات انرژی هسته ای موثر بوده و سازمان انرژی اتمی توانسته با استفاده از این قانون در مقابل زیاده خواهی آمریکا، اروپا و آژانس بین المللی انرژی اتمی بایستد.

ولی الله بیاتی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از دستاوردهای سازمان انرژی اتمی، بیان کرد: امروز اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها بازدیدی از دستاوردهای سازمان انرژی اتمی داشتند.

در این بازدید در خصوص تولیدات این سازمان و فرآیند استخراج اورانیوم تا غنی سازی توضیحات لازم توسط مسئولان مربوطه به اعضای کمیسیون ارائه شد و در نهایت جلسه ای با حضور رییس سازمان انرژی اتمی داشتیم که در آن جمع بندی صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید اعضای کمیسیون امور داخلی کشور از دستاوردهای سازمان انرژی اتمی

بازدید اعضای کمیسیون امور داخلی کشور از دستاوردهای سازمان انرژی اتمی