مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 05:202023-08-13اقتصادي

خرید 48 میلیارد تومانی با کالابرگ در گیلان/ پیوستن 2600 فروشگاه به شبکه ملی اعتبار


مدیرکل تعاون گیلان، از ابتدای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در استان تاکنون، 48 میلیارد تومان خرید انجام شده است و امیدواریم شاهد افزایش استقبال مردم طی روزهای آینده باشیم.

- ایسنا/گیلان مدیرکل تعاون گیلان، از ابتدای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در استان تاکنون، 48 میلیارد تومان خرید انجام شده است و امیدواریم شاهد افزایش استقبال مردم طی روزهای آینده باشیم.

سیاوش آقاجانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی، اظهار کرد: دولت در راستای طرح کالابرگ الکترونیکی تصمیم گرفته قیمت 11 قلم کالای اساسی در سال 1401 را مبنای محاسبه سهم خانوار قرار دهد و لذا هرگونه افزایش قیمت را پرداخت می کند.

وی افزایش اعتبار یارانه را یکی از مزیت های کالابرگ الکترونیکی در این مرحله دانست و افزود: اگر دهک های اول تا سوم و خانوارهای تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد خمینی(ره) تا 50 درصد اعتبار یارانه 400 هزار تومانی خود(200 هزار تومان) را صرف خرید کالابرگ الکترونیکی کنند، 120 هزار تومان اعتبار بیشتر به ازای هر عضو خانواده به حساب سرپرست خانوار منظور می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با بیان اینکه دهک های اول تا سوم و افراد تحت پوشش انگیزه بیشتری برای استفاده از کالابرگ پیدا می کنند، گفت: در صورت هرگونه افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید 48 میلیارد تومانی با کالابرگ در گیلان/ پیوستن 2600 فروشگاه به شبکه ملی اعتبار

خرید 48 میلیارد تومانی با کالابرگ در گیلان/ پیوستن 2600 فروشگاه به شبکه ملی اعتبار