مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 12:012023-08-16سياسي

آخرین هشدار استاندار به معادن و واحدهای تولیدی کردستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان صبح امروز در شانزدهمین جلسه شورای معادن استان که با حضور معاون وزیر صمت برگزار شد، به لزوم استفاده از ظرفیت های قانونی در شورای معادن تاکید کرد و گفت: در خصوص انتقال حساب های بانکی واحدهای تولیدی و معادن به شدت پیگیر و مصمم هستیم.

وی افزود: منبعد پرونده های واحدهای تولیدی و معادن که حساب بانکی آنها به استان منتقل نشود در شورای معادن و ستاد تسهیل مطرح نخواهد داشت.

استاندار کردستان افزود: در دیدار اخیری که با وزیر تعاون داشتیم، صراحتا به صورت مکتوب به بانک ها اعلام شد که حساب های بانکی به داخل استان منتقل شود.

زارعی کوشا تاکید کرد: باید به فکر منافع استان و منافع ملی  باشیم و از ظرفیت هایی که داریم استفاده شود.

وصول بیش از 3 هزار میلیارد ریال حقوق دولتی معادن در کردستان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان نیز در این جلسه گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه، سه هزار و 300 میلیارد ریال حقوق دولتی معادن در استان وصول شد.

بختیار خلیقی با اشاره به اینکه حقوق دولتی معادن، هزینه ای است که معادن باید طبق قانون به دولت پرداخت کنند، اظهار داشت: از سال 1392 تاکنون بیشترین میزان وصول حقوق دولتی استان مربوط به سال گذشته و با 13 هزار میلیارد ریال بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین هشدار استاندار به معادن و واحدهای تولیدی کردستان

آخرین هشدار استاندار به معادن و واحدهای تولیدی کردستان