مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 10:502023-07-26سياسي

حمایت بیش از 3 هزار فرزند هفته اول محرم توسط خیران اصفهانی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: در هفته اول محرم بیش از یک هزار و 400 نیکوکار، حمایت از سه هزار یتیم تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان را برعهده گرفتند.

- اصفهان - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: در هفته اول محرم بیش از یک هزار و 400 نیکوکار، حمایت از سه هزار یتیم تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان را برعهده گرفتند.

کریم زارع در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برپایی پایگاه های حامی یابی همزمان با ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع)، اظهار داشت: در هفته اول ماه محرم هزار و 444 حامی جدید، حمایت از فرزندان یتیم و نیازمند تحت پوشش این نهاد را برعهده گرفتند.

وی با بیان اینکه پایگاه های کمیته امداد در گلستان شهدا، تکایا و هیئات مذهبی بزرگ در سطح استان مستقر هستند، ادامه داد: خیران نیک اندیش، ایام ماه محرم را بعنوان یک فرصت مناسب برای کمک به فرزندان یتیم و نیازمند می دانند و با همین اعتقاد، با شروع این ماه تاکنون حمایت بیش از 3 هزار و 550 فرزند تحت پوشش این نهاد را برعهده گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با بیان اینکه انجام کار خیر در ماه محرم نزد بسیاری از عزاداران امام حسین (ع) مقبول و پسندیده است، افزود: از دیرباز بسیاری از عزاداران ماه محرم سعی می کردند در کنار برپا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بیش از 3 هزار فرزند هفته اول محرم توسط خیران اصفهانی

حمایت بیش از 3 هزار فرزند هفته اول محرم توسط خیران اصفهانی