مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 16:452023-08-02اقتصادي

سفر هیأت تجاری افغانستان به قزاقستان


هیأتی تجاری افغانستان به ریاست وزیر صنعت و تجارت طالبان برای شرکت در نشست تجاری «افغانستان-قزاقستان» و برپایی نمایشگاه کالاهای افغانستانی وارد آستانه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در آستانه ، هیأتی تجاری افغانستان به ریاست نورالدین عزیزی وزیر صنعت و تجارت طالبان برای شرکت در نشست تجاری افغانستان-قزاقستان و برگزاری نمایشگاهی از کالاهای افغانستانی در شهر آستانه وارد این کشور شد.

هیئت افغانستانی شامل رییس بانک مرکزی افغانستان، نمایندگان بانک های بزرگ خصوصی، شرکت انرژی DABS ، شرکت مخابراتی افغان تلکام، اتاق محصولات زراعتی و دامپروری و اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان می باشد.

علاوه بر این، نمایندگانی از شرکت های کشاورزی، دارویی، صنعتی، حمل و نقل و لجستیک، مهندسی و نساجی در این مجمع حضور خواهند یافت.

براساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است مذاکراتی بین شرکت های قزاق و افغان و بازرگانان دو کشور انجام شود و در نهایت در 3 آگوست (12 مردادماه) مجمع تجاری افغانستان-قزاقستان رسما برگزار شود.

همچنین در 4 آگوست (13 مردادماه) نیز نمایشگاهی از کالاهای افغانستانی در آستانه افتتاح خواهد شد.

قرار است در این نمایشگاه محصولات غذایی، ظروف مسی، سنگ مرمر، فرش، جواهرات و بسیاری از محصولات سنتی دیگر  از افغانستان به نمایش گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر هیأت تجاری افغانستان به قزاقستان

سفر هیأت تجاری افغانستان به قزاقستان