مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 08:552023-08-22سياسي

رفع موانع ترخیص هزار خودروی خارجی از بنادر و گمرکات هرمزگان


رییس کل دادگستری هرمزگان از رفع کامل موانع ترخیص هزار خودروی خارجی از بنادر و گمرکات هرمزگان با پیگیری و اقدام دستگاه قضایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، مجتبی قهرمان، رییس کل دادگستری استان هرمزگان برای پنجاه و سومین باز از بندر شهید رجایی بندرعباس بازدید کرد، همچنین با حضور در نشست ستاد پیگیری سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در محل سالن اجتماعات گمرک شهید رجایی بندرعباس، ضمن اخذ گزارش های تکمیلی از مسئولین و نمایندگان کلیه ادارات مربوطه، پس از بررسی وضعیت تمامی گروه های کالاهای موجود در این مجتمع بندری، دستورات لازم را خطاب به مسئولان مربوطه صادر کرد.

رییس کل دادگستری هرمزگان در حاشیه این بازدید اظهار داشت: در جریان پنجاه و سومین بازدید مسئولان قضایی از حوزه بنادر و گمرکات استان، رسیدگی به 6 موضوع در دستور کار ویژه قرار داشت.

مجتبی قهرمانی تصریح کرد: یکی از این دستور کارها مربوط به تعیین تکلیف 1000 خودروی خارجی وارداتی بود که حدود هشت ماه در بنادر استان به دلیل عدم صدور مجوز استاندارد معطل بودند و خوشبختانه با اقدام به موقع دستگاه قضایی، امروز این مشکل به صورت کامل حل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع موانع ترخیص هزار خودروی خارجی از بنادر و گمرکات هرمزگان

رفع موانع ترخیص هزار خودروی خارجی از بنادر و گمرکات هرمزگان