مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-18سياسي

تروریست حادثه شاهچراغ به دنبال قتل عام و آتش زدن حرم بود


تولیت آستان مقدس احمد بن موسی (ع) گفت: تروریست حادثه شامگاه یکشنبه حرم مطهر احمد ابن موسی (ع) به دنبال قتل عام و آتش زدن مضجع در شاه چراغ (ع) بود.

- شیراز- تولیت آستان مقدس احمد بن موسی (ع) گفت: تروریست حادثه شامگاه یکشنبه حرم مطهر احمد ابن موسی (ع) به دنبال قتل عام و آتش زدن مضجع در شاه چراغ (ع) بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام ابراهیم کلانتری در سلسله جلسات جهاد تبیین بیان کرد: این حمله نقشه عظیمی بود که به لطف خدا و ایثار و جانبازی خادمان و نیروهای مدافع حرم مطهر در نطفه خفه شد.

وی با بیان اینکه به دلیل زنده دستگیر شدن تروریست، اعترافات وی منتشر می شود، افزود: این عنصر تروریستی با خود بیش از 240 گلوله و مواد اشتعال زا داشت و برخلاف تروریستی که جنایت 4 آبان 1401 را رقم زد، این بار قصد آتش زدن هم در میان بوده است.

کلانتری ادامه داد: احتمال این است که هدف این تروریست در ابتدا، به شهادت رساندن حدود 200 تا 300 نفر و یک قتل عام به معنای واقعی و سپس به آتش کشیدن مضجع شریف بوده است که قبل از تحرک جدی زمین گیر و دستگیر شد.

تولیت آستان مقدس شاه چراغ (ع) یادآور شد: در کل 11 تیر از سوی این تکفیری شلیک شده که غالب آن، بی هدف بوده است، 2 نفر که تیر به قسمت های حساس بدن آن ها اصابت کرده بود، شهید و شش نفر مجروح و 2 نفر مصدوم شدند که یک نفر آن ها با شنیدن ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تروریست حادثه شاهچراغ به دنبال قتل عام و آتش زدن حرم بود

تروریست حادثه شاهچراغ به دنبال قتل عام و آتش زدن حرم بود