مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 10:352023-08-17پزشكي

توضیحات معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی درباره اتفاقات دیروز بیمارستان میناب


معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان می گوید: عمل جراحی جمجمه جوان 14 ساله مینابی با موفقیت انجام شده و در مورد مسائل مطرح شده موضوع در حال بررسی کارشناسی بوده و در صورتی که همکاران بیمارستان اقدامی خارج از اصول علمی و موارد قانونی انجام داده باشند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان امروز با اشاره به عمل جراحی جمجمه جوانی که بر اثر تصادف با موتور سیکلت دچار آسیب مغزی در میناب شده بود گفت: بیمار 14 ساله در تاریخ 9 خردادماه سال جاری، ساعت19:30 با سطح هوشیاری 4 توسط فوریت های پزشکی 115 شهرستان میناب به این بیمارستان منتقل شده بود که سریعا اینتوبه و به اتاق عمل فرستاده شد.

دکتر حسن زارعی افزود: به علت آسیب وارد شده به جمجمه این جوان در زمان تصادف مغز وی متورم شده بود که مورد عمل جراحی کرانیوتومی( باز کردن جمجمه برای کاهش فشار داخل مغز و از بین رفتن تورم ) قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پس از انجام این عمل، بیمار برای مراقبت های ویژه به مدت یک ماه در آی سی یو بستری شد  و در این مدت بیمار سطح هوشیاری پایینی داشته و ارتباط برقرار نمی کرد، فقط ارتباط چشمی داشته است و قادر به حرکت هم نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی درباره اتفاقات دیروز بیمارستان میناب

توضیحات معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی درباره اتفاقات دیروز بیمارستان میناب