مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 13:502023-08-09بين الملل

شویگو: غرب به دنبال ارسال اف-16 به اوکراین است


وزیر دفاع روسیه امروز (چهارشنبه) گفت، کشورهای عضو ناتو تمام تلاش خود را می کنند تا جنگنده های اف-16 را به اوکراین ارسال کنند.

- وزیر دفاع روسیه امروز (چهارشنبه) گفت، کشورهای عضو ناتو تمام تلاش خود را می کنند تا جنگنده های اف-16 را به اوکراین ارسال کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرگیی شویگو، وزیر دفاع روسیه در جلسه هیئت مدیره وزارت دفاع این کشور اظهار کرد: از تاریخ فوریه 2022، کی یف صدها تانک، بیش از 4000 خودرو زرهی، بیش از 1100 اسلحه و چندین سیستم دفاع هوایی از غرب دریافت کرده است.

او در ادامه خاطر نشان کرد: تمام کمک های نظامی به اوکراین از سوی ناتو، اتحادیه اروپا و شرکایشان از 160 میلیارد دلار فراتر رفته است.

آمریکا با چنین اقدامی خطرات را افزایش می دهد.

واشنگتن با ارسال بمب های خوشه ای که طبق کنوانسیون بین المللی ممنوع اعلام شده، مرتکب یک جنایت جنگی شده است.

سرگیی شویگو با اشاره به کمک های مداوم غرب به اوکراین گفت: در حال حاضر کشورهای عضو ناتو در تلاشند تا جنگنده های اف-16 را به اوکراین ارسال کنند.

وزیر دفاع روسیه پیرامون تقویت نیروهای کشورش تصریح کرد: روسیه نیروهای مسلح خود را در مرزهای غربی تقویت خواهد کرد زیرا تهدیدات علیه امینت نظامی روسیه از جانب غرب و شمال غرب به طرز چشمگیری در حال افزایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شویگو: غرب به دنبال ارسال اف-16 به اوکراین است

شویگو: غرب به دنبال ارسال اف-16 به اوکراین است