مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-01اجتماعي

استفاده از تمام ظرفیت ناوگان حمل ونقل عمومی برای جابجایی زائران اربعین


رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: برای جابجایی زائران اربعین حسینی از تمام ظرفیت های ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده خواهد شد.

- ایسنا/خوزستان رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: برای جابجایی زائران اربعین حسینی از تمام ظرفیت های ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده خواهد شد.

داریوش امانی در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در تلاش هستیم خدمات ارائه شده به زائران اربعین حسینی بهتر از سال های گذشته باشد و در این زمینه تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: برای تردد راحت و آسوده زائران در تلاش هستیم پروژه نصب سایبان های ثابت و موقت را به صورت کامل در مرزها اجرایی کنیم.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با بیان اینکه برای جابجایی زائران از تمامی ظرفیت های ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده خواهد شد، گفت: امیدواریم زائران نیز مانند سال های گذشته برنامه سفر اربعین خود را مدیریت کرده و سفر خود را به روزهای آخر موکول نکنند.

امانی ادامه داد: باید در کمترین زمان، خدمات رسانی مناسب را برای جابجایی زائران ارائه دهیم تا شاهد هیچ مشکلی در بحث تردد زائران نباشیم.

وی با بیان اینکه خودروهای شخصی با حداکثر ظرفیت به مرزها مراجعه کنند، افزود: سال گذشته تقریبا هر خودروی شخصی تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از تمام ظرفیت ناوگان حمل ونقل عمومی برای جابجایی زائران اربعین

استفاده از تمام ظرفیت ناوگان حمل ونقل عمومی برای جابجایی زائران اربعین