مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 13:502023-08-20سياسي

ارائه تسهیلات به 7100 مددجو فارس برای شرکت در مراسم اربعین حسینی


معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره)فارس گفت: بیش از هفت هزار و 100 مددجوی کمیته امداد فارس از تسهیلات این نهاد برای حضور در پیاده روی اربعین حسینی استفاده کرده اند.

- شیراز - معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره)فارس گفت: بیش از هفت هزار و 100 مددجوی کمیته امداد فارس از تسهیلات این نهاد برای حضور در پیاده روی اربعین حسینی استفاده کرده اند.

سید عبدالعلی سعادت در گفت وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بیش از هفت هزار و 100 مددجوی کمیته امداد فارس از تسهیلات این نهاد برای حضور در پیاده روی اربعین حسینی استفاده کرده اند.

معاون فرهنگی کمیته امداد فارس یادآور شد: سال گذشته پنج هزار و 441 مددجوی تحت پوشش کمیته امداد فارس با کمک این نهاد به مراسم پیاده روی اربعین حسینی اعزام شده اند.

سعادت در خصوص ارائه تسهیلات به مددجویان نیز تصریح کرد: به مددجویانی که به پیاده روی اربعین اعزام می شوند علاوه بر کمک های بلاعوض، 50 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه نیز اختصاص خواهد یافت.

او یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون 950 نفر از مددجویان در قالب اردوهای زیارتی نیز به مشهد و قم اعزام شده اند.

معاون فرهنگی کمیته امداد فارس در پایان اضافه کرد: خیران و نیکوکارانی که به هر دلیل موفق به شرکت در این سفر نشده اند؛ می توانند با اعزام یک مددجو به عنوان نایب الزیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تسهیلات به 7100 مددجو فارس برای شرکت در مراسم اربعین حسینی

ارائه تسهیلات به 7100 مددجو فارس برای شرکت در مراسم اربعین حسینی