مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 17:352023-08-20اقتصادي

پیشرفت 35 درصدی طرح نهضت ملی مسکن در کاشان


طرح نهضت ملی مسکن، یک برنامه ملی با هدف رفع نیاز مردم به مسکن و در جهت خانه دار شدن آنها با هزینه کمتر از هزینه های بازار مسکن آغاز شده است.

- ایسنا/اصفهان رییس بنیاد مسکن کاشان گفت: طرح نهضت ملی مسکن، یک برنامه ملی با هدف رفع نیاز مردم به مسکن و در جهت خانه دار شدن آنها با هزینه کمتر از هزینه های بازار مسکن آغاز شده است.

مصطفی رضازاده،امروز(یکشنبه،29 مرداد) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مردم مطمئن باشند که طرح نهضت ملی مسکن یک پروژه ملی است و نگاه منفعت طلبانه بر آن حاکم نیست، بنابراین قیمت تمام شده هر واحد برابر هزینه صرف شده برای ساخت آن است.

وی با اشاره به تجمع مردم در فرمانداری کاشان افزود: مردم حق دارند که نگران سرمایه گذاری خود باشند اما انتظار است که مطالبات خود را از مجرای قانونی و بر اساس مستندات صحیح پیگیری کنند و توجهی به اخبار و شنیده های نادرست نداشته باشند.

رضازاده تصریح کرد: تلاش مسئولان بر اجرای سریعتر پروژه نهضت ملی مسکن به عنوان یک برنامه اجتماعی است، اما دیرکرد متقاضیان در پرداخت سهم خود، باعث تاخیر در اجرای پروژه و افزایش هزینه های اجرای آن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس بنیاد مسکن کاشان گفت: طرح نهضت ملی مسکن، یک برنامه ملی است بنابراین نیازمند مشارکت و همکاری همه دستگاه های مربوط است و نباید نسبت به اجرای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 35 درصدی طرح نهضت ملی مسکن در کاشان

پیشرفت 35 درصدی طرح نهضت ملی مسکن در کاشان