مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 09:252023-08-01ورزشي

ملی پوش ووشو بانوان: از اهتزاز پرچم کشورم در میادین بین المللی احساس غرور می کنم


از این که توانستم پرچم کشور عزیزم ایران را به اهتزاز در بیاورم احساس غرور داشتم و خوشحال بودم که توانستم افتخاری برای کشورم به دست بیاورم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، ووشو اصفهان در بخش بانوان یکی از رشته هایی است که ورزشکاران با استعداد زیادی در اختیار دارد و افتخارات بسیاری را برای ورزش کشور به ارمغان آورده است.

حدیث امیری، ملی پوش ووشو کشورمان که در بخش تالو فعالیت می کند، اهل شاهین شهر اصفهان است؛ وی در سال 94 در مسابقات قهرمانی جوانان کشور در بخش گون شو بر روی سکوی نخست ایستاد و در فرم چانگ چوان نیز دوم شد تا این گونه نام خود را بر سر زبان ها بیاندازد؛ تیم اصفهان نیز در این دوره از رقابت ها با درخشش امیری و هم تیمی هایش به مقام قهرمانی دست یافت.

این دختر اصفهانی در سال 1400 و در سن 17 سالگی عضو تیم ووشو بانوان فولاد مبارکه سپاهان شد و به عنوان جوان ترین ورزشکار با این تیم به مقام قهرمانی لیگ نیز دست یافت.

در مسابقات جهانی 2022 اندونزی، حدیث امیری در قسمت تالو به اجرای سه فرم انفرادی چانگ چوان ،دائو شو،گوئن شو و فرم مبارزه نمایشی دوئلین پرداخت و در بخش دوئلین به مدال طلا دست یافت.

آمیختگی ووشو و ژیمناستیک حدیث امیری در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان در رابطه با آغاز ورزش حرفه ای اظهار داشت: در سن 11 سالگی با رشته ووش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملی پوش ووشو بانوان: از اهتزاز پرچم کشورم در میادین بین المللی احساس غرور می کنم

ملی پوش ووشو بانوان: از اهتزاز پرچم کشورم در میادین بین المللی احساس غرور می کنم