مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 18:302023-08-02سياسي

آغاز فعالیت بیمارستان صحرایی در انابد بردسکن


اولین بیمارستان صحرایی پس از پیگیری های متعدد ناحیه سپاه شهرستان بردسکن و دیگر دستگاه های مرتبط در شهرستان توسط بسیج جامعه پزشکان خراسان رضوی سپاه امام رضا (ع) امروز در انابد بردسکن گشایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه بردسکن در مراسم افتتاح این بیمارستان که با حضور معاون فرماندار شهرستان بردسکن و دیگر روسای ادارات و بخشدار انابد صورت گرفت، اظهار کرد: با حضور تمامی متخصصین و با تمام ظرفیت در این بخش،  پزشکان متخصص، عمومی، پیراپزشکان و پرستاران با تجهیزات کامل  در مدت سه روز به مداوای بیماران می پردازند.

علی پورمحمد گفت:  از آنجا که رسیدگی به محرومین و توجه به روستاهای دوردست از جمله برنامه های دولت ومحرومیت زدایی سپاه می باشد، این اقدام مهم نقش بسزایی در کمک به افرادی که توان درمان و رسیدگی به بیماران خود را ندارند، خواهد داشت.

 وی افزود: تا کنون در چند نوبت دیگر ایجاد بیمارستان های صحرایی را در شهرستان داشته ایم و این بار با جانمایی مکانی مناسب در شهر انابد که هم دارای سرویس های خدمات رسانی و هم محل پارکینگ مناسب است با همکاری فرمانداری وبخشداری وشورای شهر انابد این اقدام انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت بیمارستان صحرایی در انابد بردسکن

آغاز فعالیت بیمارستان صحرایی در انابد بردسکن