مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 11:452023-08-08سياسي

استاندار همدان: خبرنگار باید ذائقه مردم را شیرین کند


استاندار همدان با بیان اینکه خبرنگار باید ذائقه مردم را شیرین کند، اعلام کرد: خبرنگاران به ذات متعهد و توانا هستند و آینده روشنی دارند بنابراین باید نیروهای خوب توسط روابط عمومی ها شناسایی و هر یک در حوزه های مرتبط معرفی و جذب شوند.

- علیرضا قاسمی فرزاد امروز 17 مرداد با حضور در دفتر ایسنا، خبرنگاری را حرفه و مسئولیتی سخت دانست و اظهار کرد: خبرنگاران مخاطرات جانی بسیاری در مسیر انجام وظیفه حرفه ای خود تجربه می کنند.

وی با بیان اینکه یکی از افتخارات همدان این است که در عرصه خبرنگاری پتانسیل و ظرفیت های بالایی دارد و این را به فال نیک می گیریم، ادامه داد: ازدیاد این نیروی جوان و با پتانسیل و ظرفیت بالا مقطعی بوده و در گذشته نبوده و مشخص نیست با وضعیت رشد جمعیت و به پیری گراییدن آن در آینده چطور باشد.

قاسمی فرزاد با تأکید بر اینکه در عرصه خبررسانی و اطلاع رسانی ظرفیت بسیار خوبی وجود دارد، تصریح کرد: باید در مقابله و مواجهه با هجمه دشمن و سیاه نمایی ها به جنگ با دشمن بپردازیم.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: دشمنان تلاش دارند سیاه نمایی، یأس و ناامیدی را در کالبد جامعه پمپاژ کنند که باید با استفاده از تعالیم ارزشمند قرآنی که ریشه و سابقه بسیار کهن در کشور ما دارد و در سال های بعد از انقلاب تبلور داشته و تقویت می شوند، مقابله کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار همدان: خبرنگار باید ذائقه مردم را شیرین کند

استاندار همدان: خبرنگار باید ذائقه مردم را شیرین کند