مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 10:452023-08-21ورزشي

تقابل فوتبال شمال و جنوب در مستطیل سبز


بیست و ششمین تقابل تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و فولاد خوزستان در لیگ برتر در حالی شکل می گیرد که ملوانان در مستطیل سبز ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران(سن سیروس) میزبان فولادی ها هستند.

- ایسنا/گیلان بیست و ششمین تقابل تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و فولاد خوزستان در لیگ برتر در حالی شکل می گیرد که ملوانان در مستطیل سبز ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران(سن سیروس) میزبان فولادی ها هستند.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در سومین بازی از رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در حالی میزبان فولاد خوزستان است که دو تیم پیش از این 26 بار با یکدیگر رو در رو شدند که نتیجه هشت بازی را ملوانان از آن خود کردند و تیم فوتبال فولاد خوزستان نیز 11 بار توانست ملوان بندرانزلی را شکست دهد و در نتیجه، هفت بازی نیز به تساوی ختم شد.

در 26 بازی گذشته دو تیم در لیگ برتر 40 گل به ثبت رسید که 20 گل سهم فولاد خوزستان بوده و ملوانان نیز توانستند 20 بار توپ را از خط دروازه فولادی ها عبور دهند.

ملوانان در فصل نقل و انتقالات بازیکنانی همچون پرهام جوادی ، پوریا پورعلی ، ابوذر صفرزاده ، سید رسول حسینی ، حسین صادقی ، رضا جعفری ، پیمان رنجبری ، حامد نورمحمدی ، آرمان اکوان ، محمدرضا خانزاده ، محمدحسین اکبرمنادی ، میلاد باقری و امین پورعلی را از تیم های چوکای تالش، ذوب آهن اص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقابل فوتبال شمال و جنوب در مستطیل سبز

تقابل فوتبال شمال و جنوب در مستطیل سبز