مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 08:002023-07-25سياسي

جانشین فرماندهی سپاه : ایران به لحاظ سیاسی سرافراز ترین کشور دنیا است


جانشین فرماندهی سپاه کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر آمریکایی ها حماقت به خرج بدهند و نفتکش ایرانی را خالی کنند، چیست، پاسخ داد: یکی از سیاست های کشور ما از زمان جنگ تا حالا مقابله به مثل بوده است.

- جانشین فرماندهی سپاه کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر آمریکایی ها حماقت به خرج بدهند و نفتکش ایرانی را خالی کنند، چیست، پاسخ داد: یکی از سیاست های کشور ما از زمان جنگ تا حالا مقابله به مثل بوده است.

جانشین فرماندهی سپاه کشور گفت: طرح آبرسانی به 10 هزار روستا در کشور تا پایان سال 1403 در قالب محرومیت زدایی اجرایی می شود .

    به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سردار علی فدوی دوشنبه شب در حاشیه افتتاح پروژه استخر ذخیره آب 90 هزار مترمکعبی روستای دیکین در الموت قزوین در جمع خبرنگاران افزود: در مرحله اول تعهدات آبرسانی ما 200 روستا بود؛ ولی به مرور زمان به بیش از 10 هزار روستا رسید و احتمال دارد توسط آبفا و وزرات نیرو به 20 هزار روستا هم افزایش پیدا کند.

  وی در مورد زمان اتمام تعهدات نهضت آبرسانی تصریح کرد: تا پایان سال 1403 به 10 هزار روستا آبرسانی خواهد شد که امیدواریم زودتر از پایان سال تمام شود و چون به تعداد روستاها دارد اضافه می شود تا اتمام آن ادامه خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین فرماندهی سپاه : ایران به لحاظ سیاسی سرافراز ترین کشور دنیا است

جانشین فرماندهی سپاه : ایران به لحاظ سیاسی سرافراز ترین کشور دنیا است