مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 13:452023-08-20سياسي

رشیدی: نمایندگان با قدرت از طرح ساماندهی نیروهای شرکتی دفاع کنند


عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی این پرسش را طرح کرد که اکنون که در حال رسیدن به خودکفایی در تولید گندم هستیم چرا طلب گندمکاران پرداخت نمی شود؟ - عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی این پرسش را طرح کرد که اکنون که در حال رسیدن به خودکفایی در تولید گندم هستیم چرا طلب گندمکاران پرداخت نمی شود؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد رشیدی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: قانون خرید تضمینی در سال 1399 موجب شد تولید گندم در کشور دو برابر شود.

اکنون که در حال رسیدن به خودکفایی در تولید گندم هستیم چرا طلب گندمکاران پرداخت نمی شود؟ مگر می شود کشاورز محصول خود را به صورت نسیه به شما تحویل داده باشد؟انتظار می رود طی هفته جاری مطالبات گندمکاران پرداخت شود.

وی در ادامه با بیان اینکه نمایندگان با قدرت از طرح ساماندهی نیروهای شرکتی دفاع کنند، در تذکر دیگری گفت: انتظار می رود اگر شورای عالی انقلاب فرهنگی، تاثیر معدل در کنکور را اصلاح نکند، مجلس طرح یک فوریتی را به زودی در دستور کار خود قرار دهد و نگذاریم حق جوانان پایمال شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بازنشستگان باید در برنامه هفتم توسعه دیده شوند و احکام مناسبی برای آنها به تصویب مجلس برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشیدی: نمایندگان با قدرت از طرح ساماندهی نیروهای شرکتی دفاع کنند

رشیدی: نمایندگان با قدرت از طرح ساماندهی نیروهای شرکتی دفاع کنند