مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 15:162023-08-03اقتصادي

ماینرها مهمان ناخوانده خانه ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، مرغداری ها، واحدهای صنعتی و سوله های نیمه تعطیل و حالا شهرک های صنعتی و خانه ها! ماینرها یا همان تجهیزات استخراج رمزارزها حالا دیگر کم کم به یکی از گزینه های سرمایه گذاری در سبد اقتصاد خانواده ها تبدیل شده و حجم تبلیغات و دادوستد تجهیزات استخراج رمزارزها در شبکه های اجتماعی و اینترنت به قدری داغ شده که در بین اعضای یک خانواده بحث درباره سود بالای این مهمان جدید خانه ها گل انداخته است.

    رمز گران و برق ارزان با بالارفتن قیمت رمزارزها در دنیا و پایین بودن قیمت برق در ایران، سرمایه گذاری در زمینه استخراج رمزارزهای دیجیتال طی سال های اخیر شدت گرفته و در حالی تجهیزات استخراج در شبکه های اجتماعی و سایت های اینترنتی به راحتی خرید و فروش می شود که هیچ کس درباره مسیر واردات این تجهیزات و افراد پشت پرده آن خبر ندارد؛ تا جایی که برخی تحلیلگران ازاین میزان شدت برای واردات تجهیزات استخراج رمزارزها  به عنوان شبیخون به صنعت برق ایران یاد می کنند که دستبرد پنهان به برق دیگران و همسایگان نخستین عارضه این وضعیت است.

    کشف 15 هزار دستگاه رمز ارز در آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت توزیع برق تبریز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز تولید رمز ارز در برخی از کشورها صرفه اقتصادی است، گفت: در استان آذربایجان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماینرها مهمان ناخوانده خانه ها

ماینرها مهمان ناخوانده خانه ها