مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 11:152023-07-30اجتماعي

1100 کیلومتر از راه های روستایی لرستان هنوز آسفالت نشده است


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان گفت: هزار و 100 کیلومتر از راه های روستایی لرستان هنوز آسفالت نشده است.

- مرتضی شیروانی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه 150 کیلومتر روشنایی در گردنه ها و نقاط مه گیر و… داریم، اظهار داشت: در حال حاضر 142 کیلومتر از این میزان را رفع نقص کرده ایم.

وی عنوان کرد: این روشنایی ها در سطح جاده ها در سه سال گذشته به دلیل کمبود اعتبار خاموش بودند، اما در سال گذشته و تا کنون توانسته ایم 142 کیلومتر از روشنایی جاده های استان را رفع نقص و به روز کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت راه های روستایی لرستان، تصریح کرد: در استان شش هزار کیلومتر راه روستایی داریم.

شیروانی با بیان اینکه در حال حاضر روستاهایی که در نقاط مرزی هر شهرستان قرار دارند دچار مشکل راه روستایی هستند، افزود: در حال حاضر هزار و 100 کیلومتر راه روستایی داریم که هنوز آسفالت نشده است.

وی با تأکید بر اینکه سیاست دولت ایجاد و آسفالت راه روستاهای بالای 20 خانوار است، گفت: در حال حاضر نیاز است که حدود 800 کیلومتر راه روستایی در استان آسفالت شود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان، افزود: در سفر سال گذشته رییس جمهور به لرستان، مصوب شد که 330 میلیارد تومان اعتبار به حوزه راه های رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1100 کیلومتر از راه های روستایی لرستان هنوز آسفالت نشده است

1100 کیلومتر از راه های روستایی لرستان هنوز آسفالت نشده است