مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 23:502023-08-15اقتصادي

عملکرد کاریابی های غیر دولتی در لرستان مورد ارزیابی قرار می گیرند


سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان به لغو مجوز کاریابی های غیرفعال هشدار داد و گفت: عملکرد کاریابی های غیر دولتی در سطح استان به صورت مستمر مورد ارزیابی قرار می گیرند.

- ایسنا/لرستان سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان به لغو مجوز کاریابی های غیرفعال هشدار داد و گفت: عملکرد کاریابی های غیر دولتی در سطح استان به صورت مستمر مورد ارزیابی قرار می گیرند.

سید فرهاد ناصری نیا امروز 24 مردادماه در جلسه هیات بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات مراکز مشاوره شغلی و کاریابی های غیردولتی استان که در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: به کارگماری افراد جویای کار و مشاوره شغلی یکی از وظایف اصلی کاریابی هاست و در این راستا عملکرد این کاریابی ها به طور مستمر مورد ارزیابی قرار گرفته و بر این اساس رتبه بندی خواهند شد.

وی تصریح کرد: با هدف ارزیابی هر یک از واحدهای کاریابی غیر دولتی در سطح استان، شاخص های ارزیابی بر اساس ضوابط و دستورالعمل های مربوطه تدوین شده و به صورت مستمر در طول سال مورد بررسی میدانی قرار خواهند گرفت و در پایان هر دوره زمانی، امتیاز هر یک از کاریابی ها تعیین شده و در صورت عدم تحقق اهداف وزارت متبوع و یا بروز هر گونه تخلف مجوز فعالیتشان باطل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد کاریابی های غیر دولتی در لرستان مورد ارزیابی قرار می گیرند

عملکرد کاریابی های غیر دولتی در لرستان مورد ارزیابی قرار می گیرند