مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 23:012023-08-15اقتصادي

حکم دادگاه «طاهره نقی یی» دبیرکل سازمان معلمان ایران صادر شد


«طاهره نقی یی» دبیرکل سازمان معلمان ایران به تحمل 6 ماه حبس تعزیری و پرداخت جزای نقدی در حق صندوق دولت به ارزش 15 میلیون تومان با احتساب ایام بازداشت قبلی محکوم گردید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از صبح ما، برابر رای صادره، متهم به تحمل 6 ماه حبس تعزیری و پرداخت جزای نقدی در حق صندوق دولت به ارزش 15 میلیون تومان با احتساب ایام بازداشت قبلی محکوم گردید لکن با ملاحظه استحقاق متهم به دلالت فقدان سابقه، اوضاع و احوال خاص موثر در ارتکاب بزه، صداقت در گفتار، بازپذیری اجتماع و پیش بینی اصلاح مرتکب، اجرای تمام مجازات حبس را متناسب با شرایطش ندانسته و صرفاً حبس تعزیری را به مدت 5 سال معلق می نماید متهم با تلقی تعلیق مراقبتی موظف به منع خروج از کشور به مدت 5 سال، منع عضویت در دسته جات و یا گروه های سیاسی و اجتماعی به مدت 5 سال، منع استفاده از گوشی هوشمند به استثنای امور شغلی به مدت 5 سال می باشد.

طبق رای صادره هرگاه متهم در مدت تعلیق مرتکب یکی از جرایم عمدی موجب حد قصاص، دیه یا تعزیر تا درجه 7 گردد یا از دستورات مرجع قضایی تبعیت نکند دادگاه قرار تعلیق را لغو و دستور اجرای مجازات تعلیق را صادر خواهد نمود.

سخنگوی سازمان معلمان ایران در تکمیل این خبر گفت: حکم صادره غیرمنتظره بود چرا که بر اساس آنچه قاضی در پایان جلسه رسیدگی در حضور وکیل گفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم دادگاه «طاهره نقی یی» دبیرکل سازمان معلمان ایران صادر شد

حکم دادگاه «طاهره نقی یی» دبیرکل سازمان معلمان ایران صادر شد