مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 11:152023-08-05سياسي

روایت معاون سیما از انعکاس حضور زائران غیر ایرانی اربعین در سیستان و بلوچستان


معاون سیمای رسانه ملی در یادداشتی به موضوع برنامه های صداوسیما در رابطه با استان سیستان و بلوچستان و هماهنگی برای تعامل شبکه های ملی با شبکه استانی هامون در انعکاس و قاب بندی شور و شوق زائران غیرایرانی در ایام اربعین پرداخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، محسن برمهانی معاون سیمای رسانه ملی، مدیران چند شبکه تلویزیونی و روسای مراکز سیما روز چهارشنبه با حضور در گلزار شهدای زاهدان سفر خود به استان سیستان و بلوچستان را آغاز کردند.

حضور در صداوسیمای استان سیستان و بلوچستان و نشست با شورای معاونان این مرکز، حضور در منزل شهدای امنیت استان سیستان و بلوچستان، دیدار با ستاد اربعین استان، فعالان رسانه ای و اعضای جبهه فرهنگی انقلاب این استان از جمله برنامه های معاون سیما در این سفر بود.

معاون سیمای رسانه ملی در یادداشتی به جزییات این سفر و برنامه های صداوسیما در رابطه با استان سیستان و بلوچستان، به نمایش گذاشتن قاب زیبای قومی، فرهنگی و گردشگری استان و معرفی نخبگان و فرهیختگان آن، مطالبه گری از دستگاه های مسئول تا رفع تمام مشکلات و هماهنگی برای تعامل شبکه های ملی با شبکه استانی هامون در انعکاس و قاب بندی شور و شوق زائران غیرایرانی در ایام اربعین پرداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت معاون سیما از انعکاس حضور زائران غیر ایرانی اربعین در سیستان و بلوچستان

روایت معاون سیما از انعکاس حضور زائران غیر ایرانی اربعین در سیستان و بلوچستان