مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 13:302023-08-03حوادث

آماری عجیب از افزایش 63 درصدی ورود خودرو به گیلان


رییس پلیس راه استان از افزایش 63 درصدی ورود خودرو به گیلان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: از 2 روز گذشته تاکنون، 143 هزار و 486 خودرو مسافران از استان های مختلف وارد گیلان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ جاور صفاری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت جاده های گیلان، اظهار کرد: با توجه به شروع تعطیلات از 48 ساعت گذشته تاکنون، ترافیک در همه جاده های گیلان روان اما پرتردد گزارش شده است.

وی از افزایش 63 درصدی ورود خودرو به گیلان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: از 2 روز گذشته تاکنون، 143 هزار و 486 خودرو مسافران از استان های مختلف وارد گیلان شده است.

رییس پلیس راه گیلان با بیان اینکه خوشبختانه هیچ تصادف فوتی در جاده های استان در این مدت اتفاق نیافتاده است، تصریح کرد: از مردم استان و مسافران خواست با رعایت سرعت مطمئنه و قوانین راهنمایی و رانندگی و همچنین خودداری از صحبت با تلفن همراه هنگام رانندگی، سفری ایمن را برای خود و خانواده رقم بزنند.

صفاری با تاکید بر حضور موثر نیروهای پلیس راه در جاده های استان بیان کرد: با توجه به آغاز تعطیلات چند روزه در کشور به دلیل گرمای هوا و حضور مسافرین در این استان نیروهای پلیس راه در تمامی محورهای استان حضور داشته و با تخلفات راهنمایی و رانندگی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماری عجیب از افزایش 63 درصدی ورود خودرو به گیلان

آماری عجیب از افزایش 63 درصدی ورود خودرو به گیلان