مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 13:552023-08-02سياسي

کنارگذر غربی همدان، اتوبان شد


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کلنگ زنی پروژه مهم چهار خطه کردن جاده همدان- غارعلیصدر خبر داد و گفت: کنارگذر سیدجمال الدین اسدآبادی(کنارگذر غربی) نیز به اتوبان تبدیل شد به طوری که از این پس پروژه به عنوان اتوبان ساخته خواهد شد.

- حمیدرضا حاجی بابایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به کلنگ زنی پروژه مهم چهارخطه کردن جاده همدان- غارعلیصدر اظهار کرد: این پروژه نقش مهمی در توسعه مسائل گردشگری، اقتصادی و فرهنگی استان دارد.

وی با بیان اینکه این مهم با اعتباری بالغ بر 940 میلیارد تومان کلید خورده است افزود: تاثیر این پروژه در کنار جهانی شدن هگمتانه چندصدان خواهد شد به نحوی که نقشی کلیدی و اساسی آن به منصه ظهور خواهد رسید.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کنارگذر سیدجمال الدین اسدآبادی(کنارگذر غربی) نیز به اتوبان تبدیل شد به طوری که از این پس پروژه به عنوان اتوبان ساخته خواهد شد و تا پلیس راه جاده کرمانشاه می رسد و از آنجا به دو مسیر تفکیک می شود.

وی با تاکید بر اینکه 37 کیلومتر کنار سیدجمال الدین تبدیل به اتوبان خواهد شد گفت: اتوبان تهران -همدان نیز تا میدان فرودگاه ادامه پیدا می کند به نحوی که مراحل قانونی این پروژه های مهم انجام شد و مراحل اجرا نیز به ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنارگذر غربی همدان، اتوبان شد

کنارگذر غربی همدان، اتوبان شد