مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 12:552023-08-13فناوري

زبانکده فاصله، اولین موسسه تدریس غیر حضوری در سطح کشور


مدیر و موسس زبانکده فاصله، این موسسه را اولین مرکز تدریس به صورت غیرحضوری در سطح کشور عنوان کرد و افزود: موسسه فرهنگی و آموزشی فاصله اولین مجوز تدریس غیر حضوری را در سال 1389 از وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی و مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتالی اخذ کرده است.

- دکتر میر حبیب ابوالعلایی در گفت وگو با ایسنا روش و شیوه تدریس در موسسه فرهنگی و آموزشی فاصله را ابداعی و ابتکاری قلمداد کرد و ادامه داد: آموزشگاه زبان فاصله از طریق نرم افزار تلفن گویای مبین ابوالعلایی که دارای گواهی ثبت از مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتالی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی است، آموزش های خود را انجام می دهد.

وی به بهره مندی این آموزشگاه از روان شناسان برتر کشور اشاره کرد و گفت: آموزشگاه زبان فاصله، اولین و تنها ترین مرکز آموزشی است که در آن زبان آموزان قبل از شروع آموزش توسط چندین روانشناس برتر کشور که دارای مدرک دکترا و کارشناسی ارشد از دانشگاه های برتر کشور و اروپا هستند مورد ارزیابی و تست شخصیتی قرار می گیرند.

وی به شیوه و متدهای آموزشی مجموعه فاصله اشاره کرد و ادامه داد: تمام اطلاعات شامل منابع درسی،CD،DVD، کتاب درسی مورد نیاز هر ترم، نمونه سوالات، بازی های رایانه ای و سوالات امتحانی از طریق کلاس های تلفن مشاوره ای، تلفن تدریسی، تلفن شبک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زبانکده فاصله، اولین موسسه تدریس غیر حضوری در سطح کشور

زبانکده فاصله، اولین موسسه تدریس غیر حضوری در سطح کشور