مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 11:202023-07-25اجتماعي

تشریح خدمات سازمان بهزیستی برای دانش آموزان استثنایی


معاون توانبخشی سازمان بهزیستی گفت: حمایت های ما ارائه کمک هزینه خرید وسایل توانبخشی به دانش آموزانی است که نیازمند این وسایل هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اگر برای بیشتر دانش آموزان آمادگی برای امتحانات آخر سال بزرگ ترین دغدغه است؛ دانش آموزان استثنایی دغدغه های دیگری هم دارند.

کمبود نیروی توانبخش و تمرینات توانپزشکی، نداشتن سرویس مدرسه، کمبود وسایل و تجهیزات توانبخش ی و عدم اختصاص بیمه مناسب به این کودکان از جمله مشکلات و دغدغه آنان است.

در این مسیر سازمان بهزیستی علاوه بر وظایف و تعهداتی که دارد؛ به جهت در اختیار داشتن مجموعه ها و نیروی مناسب توانبخشی می تواند سهم بیشتری در بهبود وضع زیستی این دسته از دانش آموزان عزیز کشورمان داشته باشد.

قطعاً به کمک فعالیت ها و تمرینات توانبخشی این دانش آموزان می توانند علاوه بر بهتر درس خواندن، زندگی معمول خود را هم بهتر به پیش ببرند.

فاطمه عباسی معاون توانبخشی سازمان بهزیستی، در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اقدامات سازمان بهزیستی برای توانبخشی دانش آموزان استثنایی با اشاره به اینکه توانبخشی دانش آموزان ذیل اقدامات سازمان آموزش و پرورش استثنایی است، گفت: البته ما هم مراکز روزانه ای داریم که آموزش خدمات توان پزشکی را برای عزیزانی که در منزل نگهداری می شوند ارائه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح خدمات سازمان بهزیستی برای دانش آموزان استثنایی

تشریح خدمات سازمان بهزیستی برای دانش آموزان استثنایی