مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 11:252023-07-24سياسي

شناسایی 698 خانه خالی در خراسان جنوبی


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از شناسایی 698 خانه خالی در استان خبرداد و گفت: قانون مالیات بر خانه های خالی درخراسان جنوبی با جدیت دنبال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا عباس زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: قانون مالیات بر خانه های خالی در استان با جدیت دنبال شود.

وی خاطرنشان کرد: در خراسان جنوبی 698 خانه خالی شناسایی و بر همین اساس به مالکان آن ها به صورت پیامکی تذکر ارسال شده تا هرگونه اعتراضی را عنوان و سپس رسیدگی شود.

وی افزود: بعد از گذشت یک سال از صدور پروانه پایان کار در سال اول 6 برابر ارزش ملک، سال دوم 12 برابر و سال سوم 18 برابر مالیات از صاحب ملک خالی اخذ خواهد شد.

معاون استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه اجاره بهای خانه ها، بی ضابطه تعیین می شود افزود: بازار مسکن باید قاعده مناسبی داشته باشد تا هرکس هر طور خواست اجاره تعیین نکند.

عباس زاده در خصوص پرداخت وام ودیعه مسکن هم گفت: در استان ما مشکلی برای پرداخت این وام 40 میلیونی برای مستأجران وجود ندارد و مستأجران می توانند با مراجعه به بانک و ارائه مدارک لازم این وام را دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 698 خانه خالی در خراسان جنوبی

شناسایی 698 خانه خالی در خراسان جنوبی