مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 05:002023-07-27بين الملل

رهبر جمهوری خواهان سنای آمریکا هم گاف داد


رهبر 81 ساله اقلیت سنای آمریکا در میانه یک کنفرانس خبری برای مدتی بدنش بی حرکت و چشمانش به نقطه ای خیره شد و بالاجبار کنفرانسش را رها کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، میچ مک کانل ، رهبر اقلیت جمهوری خواه مجلس سنای آمریکا روز چهارشنبه در ضمن صحبت در میانه کنفرانس مطبوعاتی هفتگی خود به یکباره برای لحظاتی بی حرکت و به نقطه ای خیره شده و این کنفرانس را برای مدتی نیمه کاره رها کرد.

به نوشته خبرگزاری آسوشیتدپرس ، این سناتور ارشد جمهوری خواه روز چهارشنبه در ابتدای کنفرانس مطبوعاتی هفتگی خود پشت تریبون رفته و شروع به صحبت درباره لایحه بودجه نظامی سالانه آمریکا کرد.

او تاکید می کرد این لایحه با همکاری خوب دوحزب به پیش برده می شود اما به یکباره رشته افکارش قطع شده و صحبتش را با قفل شدن زبانش روی آوایی کشدار نیمه تمام گذاشت.

در ادامه ظاهرا زبانش قفل و بدنش بی حرکت و به مدت حدود 20 ثانیه به نقطه ای خیره شد.

پس از این اتفاق چند عضو حزب جمهوری خواه که پشت سرش ایستاده بودند و نمی توانستند صورت او را ببینند آرنج او را گرفته و پرسیدند که آیا می خواهد به دفترش بازگردد؟ او پاسخی نداد اما به آرامی با کمک جان باراسو ، سناتور ایالت وایومینگ و از دستیاران او که جمهوری خواه شماره سه مجلس سنا و جراح ارتوپد است به سمت دفترش رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر جمهوری خواهان سنای آمریکا هم گاف داد

رهبر جمهوری خواهان سنای آمریکا هم گاف داد