مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 08:212023-08-07سياسي

رییس قوه قضاییه وارد شیراز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در بیست وسومین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، امروز دوشنبه ( 16 مرداد) در سفری غیر رسمی وارد شیراز مرکز استان فارس شد.

سفر امروز رییس عدلیه به استان فارس دارای وجه و رویکردی مسئله محور و تخصص گرایانه در قبال برخی مسائل است که به نحوی از انحاء مرتبط با وظایف و مسئولیت های دستگاه قضا به ویژه در حوزه صیانت از حقوق عامه و کمک به رشد تولید می شود.

بر همین اساس، ریاست قوه قضاییه در جریان این سفر، رسیدگی ها، بازدیدها و سرکشی های مهمی را از برخی مراکز در دستور کار خواهد داشت.

شایان ذکر است حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا در دهم تیرماه سال 1400 تاکنون به صورت رسمی و در صدر هیئت عالی قضایی به استان های ایلام، قزوین، خوزستان، گلستان ، خراسان رضوی، سیستان وبلوچستان، قم، یزد، خراسان جنوبی، زنجان ، مرکزی، اصفهان، البرز و کردستان سفر کرده است.

ریاست دستگاه قضا در دوره جدید علاوه بر سفرهای رسمی استانی که به همراه هیئت عالی قضایی انجام می شود، سفرهایی غیررسمی و بدون تشریفات را هم در برنامه کاری خود گنجانده است؛ استان های البرز، اصفهان، هرمزگان، بوشهر، کرمان ، خراسان رضوی، خراسان شمالی و مازندران نیز استان هایی هستند که رییس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس قوه قضاییه وارد شیراز شد

رییس قوه قضاییه وارد شیراز شد