مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 20:352023-08-10سياسي

جهاد دانشگاهی ویترینی از عملکردها و راهبردهاست


نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس با اشاره به اثرگذاری نقش کاربردی و پژوهشی فعالیت های جهاددانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی از مجموعه هایی است که بسیار تخصصی و علمی کار کرده و به عبارتی ویترینی از عملکردها و راهبردها در حوزه های مختلف است.

- ایسنا/گیلان نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس با اشاره به اثرگذاری نقش کاربردی و پژوهشی فعالیت های جهاددانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی از مجموعه هایی است که بسیار تخصصی و علمی کار کرده و به عبارتی ویترینی از عملکردها و راهبردها در حوزه های مختلف است.

سیدعلی آقازاده در حاشیه بازدید از نمایشگاه دو روزه دستاوردهای سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با تبریک فرارسیدن سالروز تاسیس این نهاد انقلابی به همه جهادگران عرصه علم و پیشرفت، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی استان با مجموعه اقدامات و دستاوردها مایه افتخار جامعه علم دوست استان است.

وی افزود: نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی استان بیانگر تلاش ها، پژوهش ها، تحقیقات و طرح های فناورانه این مجموعه جهادی و انقلابی در استان است که در همه عرصه های علوم تجربی، انسانی، فنی و مدیریتی در قالب ارکان حکمرانی حضور و نفوذ دارد و می تواند جامعه را هدایت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی ویترینی از عملکردها و راهبردهاست

جهاد دانشگاهی ویترینی از عملکردها و راهبردهاست