مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 13:352023-08-22پزشكي

بهره برداری از مرکز درمانی سلول های بنیادی همدان در آینده نزدیک


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به افتتاح پروژه های بزرگ حوزه سلامت در شهریورماه سال جاری گفت: در آینده نزدیک مرکز درمانی سلول های بنیادی در راستای درمان برخی بیماری ها همچون بیماری کلیوی، - ایسنا/همدان رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به افتتاح پروژه های بزرگ حوزه سلامت در شهریورماه سال جاری گفت: در آینده نزدیک مرکز درمانی سلول های بنیادی در راستای درمان برخی بیماری ها همچون بیماری کلیوی، ناباروری و .

راه اندازی می شود.

دکتر محمدمهدی مجذوبی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی همدان 11 دانشکده دارد، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی همدان دارای 20 مرکز تحقیقاتی بوده و اکنون 7150 دانشجو در این دانشگاه تحصیل می کنند که 3500 نفر از آنها خوابگاهی هستند.

وی افزود: در این مجموعه، بیش از 500 دانشجوی خارجی از 10 کشور جهان تحصیل می کنند و 504 عضو هیأت علمی و 14 هزار نفر پرسنل در حوزه های مختلف در این خانواده بزرگ مشغول کار هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه سالانه 20 درصد به تعداد دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان اضافه می شود، تصریح کرد: در راستای بین المللی سازی دانشگاه نیز اقداماتی انجام شده است و 500 نفر دانشجو از 10 کشور در این دانشگاه در حال تحصیل هستند که البته بین المللی سازی تنها محدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از مرکز درمانی سلول های بنیادی همدان در آینده نزدیک

بهره برداری از مرکز درمانی سلول های بنیادی همدان در آینده نزدیک