مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 14:352023-08-06سياسي

مطالب خبرنگاران به منزله هوای تنفس برای جامعه است


مطالب بیان شده از سوی خبرنگاران به منزله هوای تنفسی جامعه است که مویرگی در همه بخش ها نفوذ می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد پیش از ظهر امروز یکشنبه در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: توجه به خبرنگاران یکی از اولویت ها است؛ خبرنگاران در طول سال فقط یک بار دیده نمی شوند و همواره آمادگی دیدار با آنها را داریم چون رسالت سنگینی برعهده دارند.

وی با اشاره به حساسیت شغل خبرنگاری بیان کرد: مطالب بیان شده از سوی خبرنگاران به منزله هوای تنفسی جامعه است که مویرگی در همه بخش ها نفوذ می کند؛ اگر هوا سالم نباشد به جامعه خسارت وارد می کند، به خصوص در حال حاضر که فضای مجازی رها شده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: زبان ابزاری است که مافی الضمیر را منتقل می کند و در عالم آخرت باید پاسخگوی عملکرد آن باشیم؛ اینکه در باب غیبت بیان شده که به منزله تناول گوشت برادر مرده است، نشان دهنده آثار عملکرد زبان است.

وی با تأکید بر لزوم تقویت نظام در حرکت و قلم زدن خبرنگاران عنوان کرد: انسان باید خیلی نسبت به نکاتی که قصد انتشار آنها را دارد، مراقب باشد؛ همچنین باید از عادت های غلط برخی رسانه ها پرهیز کرد که یکی از آنها آلودگی فضا و ایجاد سوءظن بین مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالب خبرنگاران به منزله هوای تنفس برای جامعه است

مطالب خبرنگاران به منزله هوای تنفس برای جامعه است