مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 12:052023-08-10اجتماعي

احتمال وقوع ناپایداری های جوی طی امروز و فردا در استان بوشهر


کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: طی امروز و فردا، در ساعت هایی از بعدازظهر تا اوایل شب، در برخی نقاط استان بوشهر با رشد ابر احتمال وقوع ناپایداری های موقت جوی وجود دارد.

- طلیعه محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد طی امروز و فردا، در ساعت هایی از بعدازظهر تا اوایل شب، در برخی نقاط استان، عمدتاً نوار شرقی و مناطق جنوبی استان، با رشد ابر احتمال وقوع ناپایداری های موقت جوی به صورت رعدوبرق، وزش باد همراه با گردوخاک و رگبار پراکنده باران دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: همچنین پیش بینی می شود طی روزهای آینده غبار محلی، گاهی وزش باد، شرجی هوا و در برخی نقاط مه صبحگاهی از پدیده های غالب در سطح استان باشد.

وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت های آینده کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و در مناطق شرقی و نواحی جنوبی استان افزایش ابر با احتمال وقوع ناپایداری های موقت جوی پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: جهت وزش باد متغیر، غالباً جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت 8 تا 30 گاهی تا 38 کیلومتر در ساعت و در هنگام وقوع ناپایداری بیش از 40 کیلومتر در ساعت خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال وقوع ناپایداری های جوی طی امروز و فردا در استان بوشهر

احتمال وقوع ناپایداری های جوی طی امروز و فردا در استان بوشهر