مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 09:452023-08-20فرهنگي

سروش صحت و جوادعزتی فیلم می سازند: « صبحانه با زرافه » و « تمساح خونی »


«تمساح خونی» به تهیه کنندگی سیدمحسن حجازی دهاقانی و کارگردانی محمدجواد عزتی و نویسندگی پدرام سعیدی افشار پروانه ساخت گرفت.

- سروش صحت و جوادعزتی فیلم می سازند: صبحانه با زرافه و تمساح خونی تمساح خونی به تهیه کنندگی سیدمحسن حجازی دهاقانی و کارگردانی محمدجواد عزتی و نویسندگی پدرام سعیدی افشار پروانه ساخت گرفت.

شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی با فیلم نامه صبحانه با زرافه به تهیه کنندگی سیدمصطفی حاجی احمدکاشی و کارگردانی سروش صحت و نویسندگی سروش صحت موافقت کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ در جلسه اخیر شورای پروانه ساخت آثار سینمایی 9 فیلمنامه پروانه ساخت خود را دریافت کردند.

در این جلسه با ساخت فیلم نامه های صیاد به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی، کارگردانی جواد افشار و نویسندگی حسین تراب نژاد اصفهانی، میرو به تهیه کنندگی سعید الهی نیا، کارگردانی حسین ریگی لادز و نویسندگی حسین ریگی لادز ‏و مهدی معبودی، مرمر و چند زن دیگر به تهیه کنندگی علی حجازی مهر ‏و غلامرضا کریمی، کارگردانی غلامرضا کریمی و نویسندگی غلامرضا کریمی ‏و بیتا فلاحی، عروسی در برف به تهیه کنندگی و کارگردانی و نویسندگی محمدرضا رحمانی، صبحانه با زرافه به تهیه کنندگی سیدمصطفی حاجی احمدکاشی و کارگردانی سروش صحت و نویسندگی سروش صحت و امیرحسین صفایی قمی، رییسعلی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سروش صحت و جوادعزتی فیلم می سازند: « صبحانه با زرافه » و « تمساح خونی »

سروش صحت و جوادعزتی فیلم می سازند: « صبحانه با زرافه » و « تمساح خونی »