مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-12اقتصادي

از ضرورت افزایش ایمنی برخی واحدهای صنعتی تا وضعیت ضایعات فروشی های حسین آباد


در جلسه مدیریت بحران شهرستان ابهر بر ضرورت افزایش ایمنی واحدهای صنعتی ابهر به ویژه در زمینه آتش سوزی و همچنین وجود خطر حریق در ضایعات فروشی های حسین آباد بحث و تبادل نظر شد.

- ایسنا/زنجان در جلسه مدیریت بحران شهرستان ابهر بر ضرورت افزایش ایمنی واحدهای صنعتی ابهر به ویژه در زمینه آتش سوزی و همچنین وجود خطر حریق در ضایعات فروشی های حسین آباد بحث و تبادل نظر شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان صبح امروز (21 مردادماه) در جلسه مدیریت بحران شهرستان ابهر با بیان اینکه افزایش مخاطرات طبیعی و غیرطبیعی از جمله آتش سوزی در مراتع به ویژه در فصل تابستان خسارات مختلفی را به بار می بارد، عنوان کرد: با توجه به این موضوع حتما باید تمرین های دوره ای پاسخ به بحران برگزار شود.

عباس بابایی با بیان اینکه برگزاری مانورها و تمرین های مختلف از جمله مانور ساعت صفر با برد وسیع تر کمک می کند در مواقع بحرانی بتوانیم آمادگی بیشتر داشته باشیم، گفت: ایجاد هماهنگی و سازماندهی لازم بین اعضا از دیگر نتایج برگزاری این مانورهاست.

این مسئول با تاکید بر اینکه این مانورها سبب می شود به هدفمان که جلوگیری از خسارت جانی و مالی است برسیم، افزود: این کار در واقع یک نوع پیشگیری نیز محسوب می شود و گامی مثبت در راستای بالا بردن آمادگی مردم و مسئولان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ضرورت افزایش ایمنی برخی واحدهای صنعتی تا وضعیت ضایعات فروشی های حسین آباد

از ضرورت افزایش ایمنی برخی واحدهای صنعتی تا وضعیت ضایعات فروشی های حسین آباد