مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 14:412023-08-12ورزشي

ماجرای ضربه سهمگین به «شمس آذر قزوین»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سعید دقیقی در جمع خبرنگاران با اشاره به حواشی پیش آمده در خصوص کسر امتیاز از تیم فوتبال شمس آذر قزوین اظهار کرد: بازی فصل را با منفی 3 امتیاز شروع کردیم و علیرغم ارائه بازی خیلی خوب مقابل استقلال خوزستان، به تساوی یک بر یک رضایت دادیم.

بعد از این بازی دوباره خبری آمد که از امتیازات ما منفی 3 امتیاز دیگر کسر شده که نگرانی های ما و مردم قزوین مضاعف کرده است.

وی افزود: بعد از شکایت سایپا که کسر امتیاز شد 4 باشگاه دیگر از تیم ما شکایت کردند که سه تیم شکایت خود را پس گرفتند و باشگاه شهرداری همدان در کمیته انضباطی شکایت خود را ارائه کرده که در حال رایزنی هستیم تا در کمیته استیناف منفی 3 امتیاز، صفر شود.

قول هایی هم داده شده و ما به اصیل ترین و با تمدن بودن ترین مردم همدان که همسایه استان قزوین هستند، ایمان داریم که قرار است شکایت خود را پس بگیرند تا شمس آذر با منفی 2 امتیاز بتوانیم فصل را ادامه دهد.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین ادامه داد: همچنین امیدواریم باشگاه سایپا که بعد از رای کمیته انضباطی استیناف، منافعی ندارد، شکایت خود را پس بگیرد تا ما مانند تمام تیم ها در مقام برابر بتوانیم رقابت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای ضربه سهمگین به «شمس آذر قزوین»

ماجرای ضربه سهمگین به «شمس آذر قزوین»