مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 14:202023-08-05اقتصادي

سفر کارت، همسفر نیمه راه گردشگری


هشتم مهرماه سال 1399 بود که علی اصغر مونسان، وزیر سابق میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با هدف رونق بیشتر سفر و ایجاد محرک در حوزه گردشگری و همچنین کمک به فروش صنایع دستی با یکی از بانک های عامل تفاهم نامه ای را به امضا رساند که بر اساس آن به متقاضیان سفر، - گروه گردشگری خبرگزاری فارس: میزان سفر رفتن شهروندان یک جامعه یکی از شاخصه های سنجش رفاه است.

تحقیقات بسیاری در حوزه سفر و گردشگری صورت گرفته است که نشان می دهد گردشگری در صورتی که پایدار باشد، می تواند رفاه و کیفیت زندگی مردم را به طرز چشمگیری افزایش دهد.

همچنین روابط معناداری بین رشد گردشگری و رشد اقتصادی، کاهش بیکاری، افزایش مولفه های سلامت وافزایش زیر ساخت های رفاهی وجود دارد.

ایران نیز جزء کشورهایی است که با پیشینه تاریخی غنی و موقعیت جغرافیایی چهارفصل مواهب گردشگری زیادی را پیش پای مسافران قرار می دهد.

به همین خاطر ایجاد سازوکاری که شهروندان ایرانی بتوانند از این مواهب استفاده کنند لازم و ضروری به نظر می رسد.

هشتم مهرماه سال 1399 بود که علی اصغر مونسان، وزیر سابق میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با هدف رونق بیشتر سفر و ایجاد محرک در حوزه گردشگری و همچنین کمک به فروش صنایع دستی با یکی از بانک های عامل تفاهم نامه ای را به امضا رساند که بر اساس آن به متقاضیان سفر،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر کارت، همسفر نیمه راه گردشگری

سفر کارت، همسفر نیمه راه گردشگری