مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 18:352023-07-25سياسي

حضور پدرانه شیخ حسین انصاریان در جمع کودکان هیاتی


این استاد اخلاق پس از پایان مراسم عزاداری خود در حسینیه هدایت، در حسینیه کودک این مجموعه فرهنگی حضور و از نزدیک با کودکان در مورد امام حسین(ع) و آجر تلاش های آنها برای برپایی مجلس سیدالشهدا(ع) سخن گفت.

- این استاد اخلاق پس از پایان مراسم عزاداری خود در حسینیه هدایت، در حسینیه کودک این مجموعه فرهنگی حضور و از نزدیک با کودکان در مورد امام حسین(ع) و آجر تلاش های آنها برای برپایی مجلس سیدالشهدا(ع) سخن گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام حسین انصاریان در سخنان کوتاهی اظهار کرد: به فرموده ائمه طاهرین(ع) هر نوع خدمت به سیدالشهدا(ع) و مجالس عزای ایشان، برترین نیرویی است که انسان را به قرب خدا می رساند.

این موضوع، نکته عجیب و قابل تأملی است چرا که نماز، روزه، خمس، زکات و دیگر اعمال عبادتی نیز انسان را به درگاه الهی نزدیک می کند اما ارتباط با امام حسین(ع) و گریه و عزاداری برای ایشان به عنوان برترین مقرب کننده اعلام شده است.

این استاد اخلاق خطاب به معلمان و مربیان این حسینیه گفت: عزاداری و کارکردن برای امام حسین(ع) را حتما به کودکان انتقال دهید چرا که بعد از مرگ ما، این کودکان بایست خیمه اباعبدالله(ع) را سرپا نگه دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پدرانه شیخ حسین انصاریان در جمع کودکان هیاتی

حضور پدرانه شیخ حسین انصاریان در جمع کودکان هیاتی